عضو مجمع خبرگان رهبري گفت: سرعت تحولات منطقه در قالب بيداري اسلامي و مقابله همه جانبه دنياي استكبار با محور مقاومت، اهميت روز جهاني قدس سال جاري را دو چندان كرده است.


آيت‌الله‌عباسعلي‌سليماني نماينده ولي‌فقيه در سيستان و بلوچستان و عضو مجلس‌خبرگان‌رهبري‌ در‌ گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت روز جهاني‌قدس در سال جاري گفت: افزايش بصيرت و حس دفاع از حقوق مستضعفين كه در قالب بيداري اسلامي مطرح شده است و همچنين مقابله همه جانبه جبهه غربي –عربي با كشوري چون‌سوريه كه در خط مقدم مقاومت است، اهميت روز جهاني قدس در سال جاري را دو چندان كرده است.
نماينده ولي‌فقيه در سيستان و بلوچستان با تاكيد بر پيوند ميان مسئله قدس شريف و سرنوشت اعتقادي جامعه اسلامي‌ افزود: خروش موج بيداري اسلامي بيانگر يك تحول بنيادين در نگرش و بينش جامعه اسلامي نسبت به قدس‌عزيز و هر پديده اي است كه با سرنوشت مسلمين سرو كار دارد.
آيت‌الله سليماني ادامه داد: در راهپيمايي روز قدس در جمعه پيش رو هر اندازه حضور و فريادهاي مردم در سراسر دنيا بيشتر و رساتر باشد، قطعا در نوع نگرش دنياي استكبار نسبت به قطع طمع ورزي‌هاي خود تاثير گذار خواهد بود.
عضو مجلس‌خبرگان‌رهبري‌در‌‌ پايان‌خاطر‌نشان‌كرد: با توجه به تحولات شكل‌گرفته در كشورهاي‌ منقطه در قالب‌ بيداري‌اسلامي، راهپيمايي روز قدس امسال براي دفاع از آرمان‌هاي اسلامي با شكوه بيشتري نسبت به گذشته برگزار مي شود.
انتهاي‌پيام/ب2
برچسب ها: سلیمانی ، قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار