سیاست های ما وحی منزل نیست که همواره از آن دفاع کنیم ولی باید بگویم ما تشنه نقد سازنده با مبانی علمی هستیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمدعلی محققی، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن بیان این مطلب، گفت: وزارت بهداشت 5500 عضو هیات علمی دارد که حوزه معاونت آموزشی حداقل 3000 نفر از آنان برای مشاوره تماس مستقیم و غیرمستقیم دارد.

دکتر محمدعلی محققی افزود: 750 نفر از برجسته ترین اعضای هیات علمی های ما عضو بوردهای تخصصی ما هستند و هیچ نهادی در کشور مثل وزارت بهداشت از این پشتوانه عظیم علمی برخوردار نیست.

وی که با جمعی از اعضای شواری مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی سخن می گفت، اظهار داشت: من خودم در طول سال با جمع های متعدد کوچک و بزرگ دانشجویی دیدار و گفتگو دارم و در سفرهای استانی دیدار با تشکل ها و دانشجویان و نخبگان جزو جداناپذیر برنامه های ماست.

وی بیان داشت: البته دوستانی که انتقاد می کنند باید به مبانی نقد علمی در عرصه پزشکی و مباحث کلینیکال ترایال آشنایی کافی و توجه لازم را داشته باشند تا نقد آنها کاربردی شود و قابل پذیرش باشد.

وی دانشجو را در نظام اسلامی عنصری اصیل، پاک و حاضر در صحنه دانست و گفت: از طرفی اگر از یک مسئول حضور به موقع، تمام وقت و موثر را انتظار داشته باشیم، باید بگویم مجموعه ای از این مدیران را در ستاد وزارت بهداشت داریم و هیچ نهادی در این زمینه به وزارت بهداشت نمی رسد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار