وزیر نیرو از برطرف شدن مشکل تامین آب و برق مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی در کمترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) مجید نامجو گفت:در زمان حاضر، هیچ مشکلی در زمینه تامین آب و برق مناطق زلزله زده وجود ندارد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های ویژه به شهرهای حادثه دیده، اظهار داشت: گروه های موردنظر برای انجام هرگونه اقدام لازم در خصوص رفع مشکلات برق و آب مناطق زلزله زده در محل حادثه حضور دارند.

وزیر نیرو با اشاره به برق رسانی و آبرسانی به شهرهای زلزله زده اهر، هریس و ورزقان، گفت: بر اساس آخرین گزارش ها، تمامی اقدام های لازم درخصوص رفع مشکلات آب و برق مناطق زلزله زده انجام شده است و تمامی شرکت های آب و برق زیرمجموعه وزارت نیرو در شمال غرب کشور در آماده باش کامل قرار دارند و همچنین تیم های اعزام شده به این مناطق، برای رفع هر گونه مشکلی در منطقه حضور دارند.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع زلزله برخی از پست ها و خطوط توزیع و نیروگاه ها از مدار خارج شده بود، گفت:خوشبختانه با همکاری خوب همکارانمان، در کمترین زمان ممکن پست ها و نیروگاه های ما در این مناطق وارد مدار شدند و هم اکنون در تمام شهرهای استان آذربایجان شرقی ازجمله اهر، هریس و ورزقان مشکلی در تامين و توزيع برق وجود ندارد.

وی گفت: لازم می دانم که از مسئولان مربوطه در استان های همجوار مانند آذربايجان غربي، اردبيل و زنجان تشکر کنم که همكاري خوبي را با ما داشته اند و در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند.

به گفته نامجو، در زمان حاضر تمامی روستاهای زلزله زده مشکلی درخصوص آب و برق ندارند و تنها سه روستا به درخواست مقام های محلی و فرمانداران آنها و به خاطر برقراری مسایل ایمنی برقرسانی به آنها متوقف شده است.

وی اضافه کرد: به محض اعلام برقراری ایمنی کافی از سوی ستاد بحران تشکیل شده در این مناطق، برق این روستاها نیز برقرار خواهد شد./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار