معاون آموزش اداره کل فنی حرفه ای استان تهران گفت: انجمن معتادان گمنام انجمن بین المللی و غیرانتفاعی است که با فعالیت های رایگان از سوی معتادان بهبود یافته اداره می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمدی در خصوص فعالیت انجمن معتادان گمنام در تهران گفت: با توجه به گزارشی که از سوی نمایندگان اعزامی این انجمن به مسئولان فنی و حرفه ای ارایه شده فعالیت های این نهاد به همراه آماری از افراد تحت پوشش در اختیارمان قرار گرفته است که نوید بخش رهایی تعداد زیادی از اسیران دام اعتیاد است.

وی افزود: انجمن معتادان گمنام، انجمن بین المللی غیرانتفاعی و مردم نهاد است که با فعالیت های رایگان و از سوی معتادان رها شده از دام اعتیاد اداره می شود.

براساس این گزارش انجمن معتادان گمنام در سال 1953 از سوی تعدادی از معتادان در حال بهبودی و با هدف نجات معتادان تأسیس شد و اکنون نیز در اکثر کشورهای جهان از جمله کشورهای اسلامی فعال است.

براساس این گزارش شیرمحمدی در خصوص نحوه کار اعضای این انجمن اظهار داشت: اعضای انجمن معتادان گمنام با به کارگیری اصول روحانی دراز قدم NA، چگونگی زندگی بدون مصرف مواد مخدر را تجربه کرده و این تجربه را به رایگان به یکدیگر انتقال می دهد تا عوارض و نابسامانی هایی که در اثر اعتیاد در زندگیشان به وجود آمده را بهبود بخشند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار