معاون فنی شبکه بهداشت و درمان در خصوص مشاوره مردم با شماره تلفن 8999 و برکت تل توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر مظهری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز مشاوره تلفنی برکت تل با در اختیار داشتن تعدادی پزشک و کارشناس مامایی تغذیه و روانشناس تلاش می کند مسائل بیماری و مشکلات سلامتی مردم را پاسخ دهد.

وی افزود: پاسخگوهای ما به مردم دو نوع افراد هستند یک عده افرادی که در همین مرکز مقیم هستند و دسته دوم افرادی که یا آنکال بوده و به صورت دور کار پاسخگویی می کنند.

وی ادامه داد: بسته به تلفن هایی که می شود نیازها به ارجاع و مشاوره مشخص شده و مکالمات به مشاوران مختلف در همه زمینه ها وصل می شود.  وی با اعلام اینکه تمام مکالمات و انتقال آن از یک مشاور به مشاور بعدی ضبط می شود، گفت: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی حقوقی، تمام مستندات بعد از هر تماس بر روی کامپیوتر هر اپراتور نیز ذخیره می شود.

مظهری اظهار داشت: در بخش اپراتوری تهرانی ها می توانند به 8999 زنگ بزنند. برای سایر شهرستان های کشور نیز قرار است در آینده شماره 1590 فعال شود و این شما هم به مرکز برکت تل متصل می شود.

وی بیان داشت: وقتی فردی زنگ زد یک مصاحبه کوتاه در حد یک دقیقه برای مشخص شدن مشکل اش با او انجام می شود و بعد اپراتور تماس را به فرد اصلی مشاور وصل می کند./ح
برچسب ها: مشاوره ، تلفنی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۴۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
ممنون همسر من بد دهن ناسزا گو است زور گو وعصبی است کمکم کنید تطفا
آخرین اخبار