بیش از 20 نماد و المان در آستانه عید فطر در اطراف خیابان های منتهی به دانشگاه تهران و بلوار کشاورز نصب می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران،‌ محمد علی شهرامی فر رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 6 با اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه عید سعید فطر اقدام به نصب بیش از 20 نماد و المان فلزی با نورپردازی ویژه در اطراف خیابان های منتهی به دانشگاه تهران و بلوار کشاورز می شود و هم اکنون اقدام به آذین بندی، رنگ آمیزی، پاکسازی نما و المان های شهری و همچنین نرده ها و دیواره های خیابان فاطمی، بلوار کشاورز، انقلاب، ایتالیا، قدس، جمالزاده شده است.
وی در ادامه افزود: در معابر منتهی به برگزاری نماز عید فطر حدود 100 پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آمده است و بنرهایی به مساحت حدود 800 متر مربع نصب و چیزی بالغ بر 150 بنر مسیریاب برای این محدوده پیش بینی شده است. رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 6 در پایان یادآور شد: از دیگر اقدامات در دست اقدام نورپردازی دائمی و موقت و آذین بندی درب ورودی دانشگاه تهران و خیابان انقلاب، قدس و 16 آذر است.
در این محدوده همچنین اقدام به پاکسازی، شستشو و رنگ آمیزی جداول و المان های شهری شده و تمامیاعلامیه ها،برچسب هاوپوسترها پاکسازی شده و چیزیحدود 1500 متر مربع از نماهای ساختمانی و دیواره ها با مواد نانوپوشش داده شده است./ف
برچسب ها: نصب ، نماد ، عید ، فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار