مشاور رسانه ای نخست وزیر عراق گفت: دیگر امکان هیچ گونه مماشاتی با سازمان مجاهدین خلق (منافقین) وجود ندارد و تعطیلی پادگان اشرف اکنون مسئله ای مرتبط با تمامیت ارضی کشور است.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور)، علی الموسوی مشاور ارشد رسانه ای نوری المالکی با اشاره به اینکه عراق در حال پایان دادن به حضور مجاهدین خلق (منافقین) در این کشور براساس توافقنامه های صورت گرفته با سازمان ملل است، اعتراض های انجام شده پیرامون وضعیت اسکان اعضای این گروهک در پایگاه الحریه را غیر قابل قبول دانست و محکوم کرد.
 
موسوی همچنین از کشورهای غربی خواست تا نسبت به پذیرش اعضای گروهک نفاق اقدام کنند. وی خواسته های این کشورها را از عراق برای رعایت حقوق بشر و از سویی دیگر مخالفت آنها با پذیرش این گروه تروریستی را متناقض و دوگانه دانست و گفت: این کشورها تمایلی برای پذیرش اعضای این گروه ندارند.
 
چندی پیش مارتین کوبلر، نماینده سازمان ملل در عراق از کشورهای حامی گروهک تروریستی منافقین خواسته بود تا به مسؤولیت ها و تعهدات خود نسبت به این گروه به طور کامل پایبند باشند.

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: هابیلیان ، منافقین ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار