رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت : این استان در عرضه یخ بسته بندی اول است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان دکتر حیدری با اشاره به اینکه حدود دو سال از بسته بندی و عرضه یخ بهداشتی در استان اصفهان می گذرد، گفت: متاسفانه در استان های دیگر بویژه استان های همجوار عرضه یخ در معابر، مسیر راهها و در کارخانه ها بصورت روباز غیربهداشتی عرضه می شود.

وی افزود: در فصول گرم سال بسیاری از مسافران از استان های دیگر یخ آلوده را تهیه و مصرف می کنند و چه بسا در صورت بیماری های احتمالی آلودگی را نیز به این استان انتقال ‌می دهند و برای حل این مشکل همه استان ها، بویژه استان های همجوار باید اقدامات اساسی و جدی را اجرا نمایند.

همچنین مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان نیز اعلام نمود: تمام کارخانه های تولید یخ در استان ملزم به رفع نواقص بهداشتی و تولید یخ بسته بندی شدند و تعدادی از کارخانه ها که شرایط لازم را نداشتند برای همیشه تعطیل گردیدند .

حسین صفاری با اشاره به اینکه این اقدام در حال حاضر فقط در استان اصفهان در حال اجرا می‌باشد، اظهار امیدواری نمود که تا پایان سال جاری برای اصلاح کامل قالب های یخ کارخانه های و تبدیل آنها به قالب های استیل ، همچنین یکنواخت نمودن مراکز عرضه یخ بتوان جایگاه بهداشت و سلامت شهروندان استان اصفهان را حفظ نمود./س

برچسب ها: اصفهان ، یخ ، بسته بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.