رژیم اشغالگر به دنبال گرفتن غرامت از برخی کشورهای عربی از جمله مصر، به بهانه پس گرفتن املاک یهودیان از طریق سازمان ملل متحد است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، رسانه های صهیونیستی فاش کردند، رژیم اشغالگر قرار است در بیست و یکم سپتامبر آینده فعالیت هایی را در سطح جهانی ازطریق سازمان ملل متحد آغاز کند، تا از مصر و برخی کشورهای عربی غرامت بگیرد و مالکیت آن چیزی را که املاک یهودیان خوانده، در اختیار بگیرد . در همین راستا نخستین گام آغاز مذاکرات بین المللی برای گرفتن املاک یهودیان است که در دوران جمال عبدالناصر در مصر ملی اعلام شد.
 
بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، دانی ایالون معاون وزیرخارجه صهیونیستی تیمی از وکلا و کارشناسان را که بیل کلینتون رییس جمهوری اسبق آمریکا نیز عضو آن است، برای تحقق این برنامه هدایت می کند.
 
روزنامه صهیونیستی معاریو مدعی شد: قبل از ایجاد رژیم اسرائیل 865 هزار یهودی در مصر و برخی کشورهای عربی زندگی می کردند، از میان آنها 600 هزار نفر به اراضی اشغالی مهاجرت کرده و 260 هزار نفر نیز به اروپا و آمریکا رفتند؛ صدها نفر نیز در مصر و برخی کشورهای عربی باقی ماندند و مهاجرت نکردند.
 
ناظران، هدف از به راه انداختن این برنامه را تحت فشار قرار دادن اعراب و مقابله با هرگونه مطالبه و درخواست برای بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود دانسته اند.
برچسب ها: صهیونیست ، غرامت ، اعراب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار