انتخابات شورای باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان همدان برگزار شد و اعضای این شوراها در سراسر استان مشخص شدند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، صبح امروز انتخابات شورای باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان همدان برگزار شد و اعضای این شوراها در سراسر استان مشخص شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان در حاشیه این مراسم با اشاره به تشکیل باشگاه امدادگران و نجاتگران در ماه گذشته اظهار کرد: مرحله شهرستانی انتخابات باشگاه امدادگران جمعیت هلال احمر استان همدان برگزار شد و از میان 230 نفر کاندیدای واجد شرایط 90 نفر انتخاب شدند.

حسین اشرفی افزود: در 9 شهرستان استان 230 نفر نامزد عضویت در شورا بودند که از این تعداد 90 نفر به عنوان عضو اصلی و 36 نفر هم عضو علی‌البدل این باشگاه شدند.

وی یادآور شد: در کل استان یک‌هزار و 249 نفر امدادگر واجد شرایط رأی دادن به پای صندوق‌ها آمدند که از این تعداد همدان با 197، اسد آباد، فامنین و تویسرکان نیز به ترتیب با 180، 179 و 174 نفر رأی‌دهنده در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان با اشاره به انتخابات تفکیک شده بین برادران و خواهران بیان داشت: در مرحله شهرستانی، باشگاه امدادگران و نجاتگران به تفکیک جنیست تشکیل و انتخابات آنها نیز به تفکیک انجام گرفت به طوری که نیمی از منتخبان اصلی و علی‌البدل به باشگاه خواهران اختصاص داشت که در مرحله استانی این تعداد به پنج نفر اصلی و دو نفر علی‌البدل خواهند رسید.

وی گفت: مرحله استانی انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد که در این مرحله به تفکیک جنیست از هر باشگاه پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب خواهند شد.   

اشرفی افزود: شرط حضور این منتخبان به عنوان کاندیدای انتخابات مرحله استانی، داشتن مدرک تحصیلی فوق دیپلم، درجه امدادگر یکم و حداقل 22 سال سن تمام است./ج1

برچسب ها: همدان ، هلل احمر ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.