رییس انجمن کاراته ناشنوایان از شرایط نامساعدی که با آن مواجه هستند ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت مسئولان وزارت ورزش باید بر ورزش انفرادی سرمایه گذاری کند و توجه بیشتری را به این حوزه اختصاص دهند.

نگینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی کاراته ناشنوایان به منظور حضور در مسابقات جهانی ونزوئلا اردوهای مختلفی داشته اند ولی متاسفانه در جلسه و دیداری که فاطمی نصب سرپرست فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء بیماران خاص برگزار کردیم مطالبی مبنی بر احتمال عدم حضور تیم ملی کاراته عنوان شد که اعتراض و انتقاد رؤسای انجمن جودو و تکواندو را نیز به همراه داشت.
نگینی تصریح کرد: فاطمی نصب سرپرست فدراسیون تمام تلاش خود را جهت اعزام تیم های ملی رزمی ناشنوایان به این مسابقات بکار گرفته است اما متأسفانه مشکلات و محدودیت بودجه که در فدراسیون وجود دارد اعزام ورزشکاران ناشنوا به مسابقات جهانی مشکل کرده است.

نگینی افزود: در این خصوص انتقادهای سازنده ای را با اعضاي حاضر در جلسه مطرح کردیم و اعتراض خودرا نسبت به این موضوع بیان کردیم.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء بیماران خاص در اعزام ورزشکاران ناشنوا به مسابقات برون مرزی با مشکلات خاص فراوانی مواجه است و علی رغم اینکه ورزشکاران ناشنوا در مسابقات آسیا – اقیانوسیه عملکرد مناسبی را ارائه داده اند اما همچنان مسئولان ورزش به حیطه ورزش های ناشنوا بی اهمیت و بی توجه هستند و متأسفانه در حق ورزشکاران ناشنوا بی عدالتی صورت می گیرد.

نگینی تصریح کرد: وزیر ورزش باید به مشکلات فدراسیون ورزشکاران ناشنوا رسیدگی کند و با توجه به شرایطی که ورزشکاران این حوزه با آن مواجه هستند درصدد حل و رفع معضلات فدراسیون اقدام کنند.

رئیس کاراته ناشنوایان خاطر نشان کرد: تجربه و عملکرد ورزشکاران در حوزه ها و مسابقات مختلف نشان دهنده موفقیت کاروان ایران در بخش های انفرادی است لذا به صورت مکرر از مسئولان در خواست کردیم که به ورزش های انفرادی توجه بیشتری داشته باشند. /ق

برچسب ها: کاراته ، ناشنوایان ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار