نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، پیوند مردم و روحانیت را عامل گسترش وحدت در جامعه و بیمه كننده كشور در برابر فتنه ها و آفات عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نكونامدر جمع مردم لردگان اظهار داشت: امروز در جمهوری اسلامی، پرچمی به نام اسلام به اهتزاز درآمده و ما ایرانیان مفتخریم كه زیر این پرچم زندگی می كنیم.
وی با تاكید بر لزوم صیانت از آرمان های دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی، تصریح كرد: دشمنان برای مقابله با گسترش فرهنگ اسلامی در جهان به توطئه های مختلف دست زده اند و با اعمال تحریم های سنگین علیه ایران نیز می خواهند به این هدف برسند.
امام جمعه شهركرد، ایجاد نارضایتی عمومی در میان مردم به منظور كوتاه آمدن از اصول انقلابی را از مهم ترین اهداف تحریم های دشمنان علیه ملت ایران عنوان كرد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، از مقام معظم رهبری به عنوان بزرگ پرچمدار حكومت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عصر حاضر یاد كرد و گفت: معظم له با هوشمندی و درآیت، در تحقق اهداف بلند اسلام مجاهدت می كنند.
حجت الاسلام نكونام، همچنین با تاكید بر لزوم گسترش فرهنگ اطعام مردم در كشور، گفت: گسترش این فرهنگ، دلهای مومنان را به همدیگر نزدیك تر می كند و به گسترش رفاه و عدالت در جامعه كمك می كند.
وی اضافه كرد: گستراندن سفره های افطاری، سنت نیكوی پیامبر اكرم (صلی الله علیه و آله و سلم) است و از عوامل تقویت روحیه انفاق در میان مؤمنان است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، به منظور دیدار با مردم شهرستان لردگان و شهر آلونی و خانمیرزا به این مناطق سفر كرده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.