اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در پي ضايعه اسفبار زلزله در استان آذزبايجان شرقي ضمن همدردي با بازماندگان اين عزيزان از دست رفته خواستار کمک‌رساني سريع ملت دلسوز ايران به آوارگان اين ضايعه دردناک شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه انجمن‌های‌اسلامی‌ دانشجویان‌ مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در پی ضایعه اسفبار زلزله در بخش‌هایی از آذربایجان‌شرقی کشورمان  به منظور همدردي با بازماندگان عزيزان از دست رفته بیانیه‌ای رامنتشر کردند.

انا لله و انا علیه الراجعون

عصرگاه روز شنبه بود که زلزه‌ای دوباره با به لرزه در آوردن بخشی از خاک کشور اسلامی‌مان تن ما را نیز به لرزه در آورد. خبر دارشدن از ضایعه اسفبار زلزله ۶.‌۲ ریشتری در مجاورت شهرهای اهر و ورزقان در آذربایجان‌شرقی به واقع موجب تاثر و اندوه ملت مسلمان ایران شد و اندوه باراست که بخشی از مردم مسلمان آخرین شب قدر رمضان 1433 را در زیر آوار گذراندند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پس از تسلیت این ضایعه به پیشگاه حضرت ولی عصر و رهبر معظم انقلاب و نیز مردم آسیب‌دیده آذربایجان از تمامی آحاد ملت در امر کمک‌رسانی به مردم حادثه دیده ورزقان،اهر و روستاهای تابعه طلب استمداد می‌کند.

مردم مسلمان ایران

با توجه به عمق زلزله و نیز عدم دستیابی نیروهای امدادی، هلال احمر به همه نقاط آسیب‌دیده هنوز بسیاری از زلزله‌دیدگان در زیر آوارها هستند. لذا لزوم کمک‌‌رسانی شما ملت نوع‌دوست مانند همیشه در اولویت ضرورت است. شما همواره در این صحنه نشان داده‌اید که چطور بر مرام ائمه معصوم در دست‌‌گیری از یکدیگر سبقت می‌گیرید، ان‌شالله که در ایام عزای امیرالمومنین علی (علیه السلام) و در ایام ماه مبارک رمضان نیز دوباره صحنه گردان مهرورزی و عشق به هموطنان باشید و این کمک رسانی را دوچندان و غنی‌تر از پیش نمایید.

ملت مسلمان آذربایجان مصداق شعار همیشگی‌شان"آذربایجان اویاخدی ،انقلابا دایاخدی" ثابت کرده‌اند که بیداروهمیشه در صحنه از انقلاب و اسلام دفاع کرده‌اند و حال نوبت کرد و لر و بلوچ و فارس و...است که غیورانه فداکاری‌های این مردم را با روانه ساختن سیل کمک‌های مردمی جبران نماید .

از مردم می‌خواهیم تا با توجه به کم بودن خون در واحدهای انتقال خون کشوروهمچنین نیاز زلزله‌زدگان به خون از امشب به پایگاه‌های انتقال خون بشتابند تا با خون خود رگ‌های حیاتی زلزله‌زدگان را جان تازه بخشند.

و در پایان مجدد این ضایعه اسفبار را به بازماندگان تسلیت و از پروردگار برای ایشان صبر مسئلت می نماییم.

ان الله مع الصابرین

 انتهاي پيام/س3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار