همایش روانپزشکی کودک و نوجوان برگزار می شود

پنجمین همایش بین المللی روانپزشکی کودک و نوجوان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن روانپزشکی کودک و نوجوان ایران برپا می شود.

دکتر جواد محمودی قرائی، دبیر اجرایی پنجمین همایش بین المللی روانپزشکی کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:این همایش با هدف تبادل اطلاعات علمی و نتایج تحقیقات و پژوهشهای حوزه روانپزشکی کودک و نوجوان برگزار شده و نسبت به همایش های قبلی موضوعات بیشتری را در زمینه سلامت روان کودک پوشش خواهد داد.

وی اظهار داشت: سلامت روان کودکان و نوجوانان، مداخلات دارویی و غیر دارویی، حوزه های مختلف روانشناسی، طب اورژانس، طب ورزش، علوم اعصاب، کار درمانی، گفتار درمانی، مددکاری و ارتقاء کیفیت زندگی از مهمترین محورهای علمی مورد بحث در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه فرصت ارسال مقالات برای این همایش به پایان رسیده است، افزود: علاقه مندان تا 31 مردادماه امسال فرصت دارند با استفاده از تخفیف ویژه در وب سایت Congress.iacap.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

محمودی قرائی ادامه داد: 1160 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که 980 مورد از آنها پذیرفته شده و در قالب 170 سخنرانی و 810 پوستر ارائه می شود.

وی با بیان اینکه همایش روانپزشکی کودک و نوجوان 1000 تا 1500 شرکت کننده خواهد داشت، گفت: سخنرانانی از کشورهای بلژیک، استرالیا، انگلیس، ترکیه، کانادا، هندوستان و سوئد نیز در این همایش حضور دارند.

محمودی قرائی خاطرنشان کرد: برپایی سمپوزیوم های تخصصی و کارگاه های آموزشی با هدف افزایش مهارت های علمی متخصصان از برنامه های جانبی همایش روانپزشکی کودک و نوجوان است.

شایان ذکر است که پنجمین همایش بین المللی روانپزشکی کودک و نوجوان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن روانپزشکی کودک و نوجوان ایران 17 تا 20 مهرماه امسال در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود./ح
برچسب ها: روانپزشکی ، کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.