دبيرکل پارلمان اديان جهان قرآن سوزي درآمريکا را محکوم کرد.

باوچين دبيرکل پارلمان اديان جهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد اقدام اخير کشيش آمريکايي  براي قرآن سوزي و توهين به پيامبر اکرم (ص) گفت: مسيحيان همگان با جامعه جهاني اين عمل را محکوم مي کنند آنها اصلا نمي خواهند به کتابي اهانت شود چه برسد به کتاب آسماني؛ همه ما بايد به اين مقدسات احترام بگذاريم.

وي با بيان اينکه کسي که اين کار را مي کند بزرگترين دشمن دين خودش است عنوان داشت: براي من تري جونز بزرگترين دشمن دين مسيحيت است چرا که اين کار دقيقا برخلاف تعاليم مسيح است و در آمريکا هيچ کس به او اهميت نمي دهد و همه مسيحيان از عمل وي متأسف هستند.

وي به جايگاه دين اسلام در بين اديان تجربه مي کند و در واقع با جمعيت 10.5 ميليوني خود عليرغم يک دين آسماني مي توان آن را دين صلح لقب داد؛ نگاه غرب بايد به اسلام تغيير کند و بايد متوجه باشند که اگر اعمال تروريستي و خشونت بار در جايي از جهان به نام اسلام انجام شود از اسلام جدا است چرا که اسلام دين رحمت، عطوفت و مهرباني است.

دبيرکل پارلمان اديان جهان با ابراز خرسندي از حضورش در ايران گفت: برخلاف تبليغات رسانه هاي غربي ايران يکي از بزرگترين و قديمي ترين تمدن هاي تاريخ است؛ ايرانيان بسيار پرافتخار هستند و تمدن کهني دارند.

دبيرکل پارلمان اديان جهان در پايان بار ديگر توهين کشيش آمريکايي به مقدسات مسلمانان را محکوم کرد./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار