معاون ميت رامني هشدار داد در صورتي که بحران کسري بودجه آمريکا حل و فصل نشود اين کشور در معرض نابودي خواهد بود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني فرانس دو ؛ اين شبکه گزارش داد: بدون شک بسياري از مردم جهان نام پل رايان را که ميت رامني او را به عنوان معاون خود برگزيده است براي اولين بار مي شوند. رايان نماينده ايالت ويسکانسين است که در صورت پيروزي رامني، معاون رئيس جمهور آمريکا خواهد شد. رايان چهل و دو سال سن دارد و به نظر مي رسد مبارزات انتخاباتي رامني را که اميدوار است باراک اوباما را در ماه نوامبر آينده شکست بدهد احيا کرده است.
 
اما ميت رامني در ادامه گاف هاي پر سر و صداي خود در معرفي معاون خود نيز گاف داد و او را رئيس جمهور آينده آمريکا معرفي کرد. رامني زماني که خواست رايان بر روي صحنه حاضر شود خطاب به هوادارانش گفت: «براي استقبال از رئيس جمهور آينده آمريکا، پل رايان، به من ملحق شويد.»

در ادامه، ميت رامني تلاش کرد با خنده اين گاف خود را به اصطلاح ماست مالي کند.
جناح جمهوري خواه آمريکا با انتخاب اين محافظه کار افراطي اميدوار است جان دوباره اي به مبارزات انتخاباتي خود بدهد. رايان که نگاهي مصمم دارد متخصص مسائل بودجه اي است. رايان که در صورت پيروزي ميت رامني بايد با بدهي هاي سرسام آور دولت آمريکا مبارزه کند اين گونه هشدار مي دهد: «اگر هم اکنون به مشکل کسري بودجه پرداخته نشود، آمريکا نابود خواهد شد و هر چه زمان به پيش برود، تحمل تدابيري که براي حل اين مشکل لازم خواهد بود وحشتناک تر خواهد بود.»

در انتهاي اين گزارش آمده است: دموکراتهاي حاضر در کاخ سفيد تلاش کرده اند با استفاده از فرصت ناشي از معرفي شدن معاون ميت رامني، آراي سرگردان و ميانه رو را به سمت خود جلب کنند. در اين راستا، باراک اوباما از ديدگاه افراطي جناح جمهوري خواه در زمينه اقتصادي به شدت انتقاد کرد.

برچسب ها: رامنی ، امریکا ، نابودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار