انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حال نزدیک شدن است و نامزدهای این دوره از انتخابات هزینه های بسیار زیادی را برای تبلیغات خودشان صرف می کنند اما برخی از طرح های آنها، مسخره از آب درآمده است.

به گزارش باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران، "میت رامنی" یکی از کاندیداهای سرسخت در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا است. او که هزینه های بسیار زیادی را صرف تبلیغاتش می کند این روزها به یکی از سوژه های جالب رسانه ها و مردم غرب تبدیل شده است.




"رامنی" برای نشان تبلیغاتی خودش از یک طرح به شکل حرف R استفاده می کند که دارای رنگ های آبی، قرمز و سفید است و این ترکیب رنگ و حالت این حرف باعث شده است تا عده زیادی آن را به خمیر دندان تشبیه کنند.



این در حالی است که جنبش هایی نیز در شبکه های اجتماعی با نام "لوگوی رامنی مانند خمیر دندان" راه افتاده است که ستاد تبلیغاتی رامنی معتقد است ممکن است روی رای نهایی وی تاثیر منفی بگذارد.

"رامنی" برای اینکه در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود وعده های بسیار زیادی مانند ایجاد 12 میلیون فرصت شغلی برای از بین بردن رکود اقتصادی داده است این در حالی است که حامیان اوباما معتقدند وی هیچ علاقه و آشنایی با مشکلات مردم آمریکا نداشته و سعی دارد پول های خود را در خارج از این کشور سرمایه گذاری کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار