عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اعلام برائت و پشيماني اصلاحات از عملكرد گذشته كه دشمنان نظام را نسبت به ما جسورتر كرد به تنهايي كافي نيست.

عشرت شايق عضو شورای مرکزی جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیشنهاد اصلاح طلبان مبنی بر نوشتن نامه‌ای به مقام معظم رهبری و ابراز پشیمانی از گذشته گفت: اعلام برائت از فتنه 88،  عمل بسيار خوبي است و هر چند كه خيلي دير شد اما باز هم مي‌توانيم چنين كاري را مثبت ارزيابي كنيم اما درعین اين جريان هزینه های سنگین سیاسی تحمیل شده را چگونه پاسخگو خواهد بود؟

وي ادامه داد: اين موضوع زماني مطرح شده که چند هفته قبل از آن خاتمي شرط ورود به انتخابات را آزادي زندانيان سياسي مطرح کرده است.

شايق افزود: اعلام برائت و پشيماني اصلاحات از عملكرد گذشته كه دشمنان نظام را نسبت به ما جسورتر كرد به تنهايي كافي نيست لذا بايد ميزان تاثير گذاري اين پشيماني را واکاوي کرد چراکه رافت نظام و مقام معظم رهبري هميشه شامل حال همه شده و البته صبوري مقام معظم رهبري همراه با تدبير و سياست‌ گذاري كلان نظام است.

این عضو جمعیت ایثارگران در پايان خاطرنشان كرد:‌ به نظر مي‌رسد چنين اقداماتي در راستاي احياي تشکیلات كم‌جان اصلاحات است در حاليكه اين جريان هنوز در باز تعريف خود دچار مشكل است.

"انتهای پیام"/س3
برچسب ها: شایق ، ایثارگران ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار