رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز گفت : با توجه به هماهنگي مناسب بين ارگانهاي مختلف خدمت رساني به زلزله زدگان ، وضعيت مناسب قرار دارد و اكيپ هاي بهداشت محيط در منطق زلزله زده مستقر شده است

دكتر يعقوبي رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با خوب خواندن وضعيت امداد رساني گفت : در حال حاضر شرايط تحت كنترل بوده و اقدامات لازم انجام شده است .

وي تصريح كرد : بيش از هزار و 500 مجروح در اين حادثه بود كه از اين تعداد 700 نفر در بيمارستانهاي تبريز بستري و اقدامات درماني بر روي آنها انجام شده و تعداد به دليل نزديكي به بيمارستان مشكين شهر اردبيل اعزام شده اند .

رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز يادآور شد : درحال حاضر مسئله آب آشامديني با  تانكرها و تهيه بطري هاي آب توسط استانداري و هلال احمر حل شده و مشكل خاصي وجود ندارد .

يعقوبي با بيان اينكه نبود آب به عنوان تهديد محسوب نمي شود تصريح كرد : براي پيشگيري از شيوع بيماريها نيز اكيپ هاي بهداشت محيط ساماندهي شده و در منطقه حضور دارند .

وي در پايان با بيان اينكه بيمارستان صحرايي با ظرفيت 50 تخت براي اعمال جراحي فوري و ضروري ايجاد شده است خاطر نشان كرد : هماهنگي بسيار خوبي بين ارگانهاي ارائه دهنده خدمات براي زلزله زدگان ايجاد شده است ./ع
برچسب ها: بهداشت ، محیط ، استقرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.