چالش جديد بسياري از رستوران هاي معروف و زنجيره اي اين روزها، گزارشات اينترنتي مغرضانه مبني بر ارائه غذاهاي مسموم و غير بهداشتي به مشتريان است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، اين در حاليست كه گزارشات نادرست اعلام شده در سايت ها، روز به روز در حال افزايش است و از رستوران هاي محلي و كوچك تا رستوران هاي بزرگي چون مك دونالد را درگير و با كاهش مشتري و تقاضاي غذا روبرو كرده است.
 
كريس امنيس مسئول رسيدگي به پرونده اين گزارشات، مي گويد؛ در نتيجه اين حمله اينترنتي، فروش رستوران ها به طور چشمگيري كاهش يافته و به نظر مي رسد، اين اقدام بيشتر از سوي كارمندان ناراضي اين رستوران ها باشد.
 
وي در ادامه مي افزايد: "اين پست هاي اينترنتي مبني بر مراجعه مشتري به رستوران و بيمار شدن پس از استفاده از غذاي آن به طور غير منتظره اي افزايش يافته و بررسي هاي بعدي در مورد بهداشت رستوران ها كه برخي در رده هاي بالاي بهداشتي نيز قرار داشتند، هيچگونه مدركي را مبني بر اثبات چنين ادعاهايي ارائه نداده است."
 
مسلما، اظهارات ساير مردم در مورد موضوعي چون غذا كه ارتباط مستقيمي با سلامت افراد دارد، مي تواند بسيار تاثيرگذار باشد حتي اگر بدون هيچ دليل و مدركي ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار