تيتراژهاي مناسبتي ساخته شده براي برنامه هاي ويژه ماه مبارك رمضان بايد حالت عرفاني تري را به مخاطب القا كند.

فرهاد جواهر كلام،خواننده و آهنگساز موسيقي پاپ كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود:در ماه مبارك رمضان ديد مردم نسبت به بسياري از مسائل متفاوت است و تغيير مي‌كند و تيتراژهاي مناسبتي نيز به فراخور اين ماه مبارك،بايد ارزشي باشد و حالت عرفاني تري را به مخاطب القا كند.
وي با اشاره به اتخاذ سياستي مناسب از جانب سازمان صدا و سيما مبني بر بهره گيري از توانايي هاي خوانندگان مختلف اظهار داشت:خوشبختانه امسال سياست صدا و سيما مبني بر بهره گيري از خوانندگان مختلف در ساخت تيتراژهاي مناسبتي ماه مبارك رمضان بوده است و امسال استفاده از خوانندگاني كه به تعداد انگشتان يك دست هم نمي رسند ديده نمي شود.
جواهر كلام ادامه داد:فكر مي‌كنم سالهاي گذشته تيتراژهاي بهتري را مي‌شنيديم ولي امسال تيتراژ جذب كننده اي را نشنيده ام.
وي خاطرنشان كرد:اميدوارم سياست خارج شدن از خواننده محوري توسط سازمان صدا و سيما همچنان ادامه پيدا كند و در ادامه اين مسير علاوه بر بهره گيري از خوانندگان مختلف،شاهد ارتقاي كيفيت در روند ساخت تيتراژهاي تلويزيوني ويژه ماه مبارك رمضان نيز باشيم.
گفتني است؛فرهاد جواهر كلام،تاكنون آلبوم هاي موسيقي" فقط خودم فقط خودت" ،" پسر ايروني"، "عاشق ترين" و" احساسي كه دارم "را روانه بازار موسيقي كشورمان كرده است كه آلبوم اخير وي با استقبال پرشور مخاطبان موسيقي پاپ روبرو شده است./ه

برچسب ها: تیتراژ ، ماه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار