سخنگوي كميسيون عمران مجلس با بيان اينكه تحقيق و تفحص از مسكن مهر از جسارت پيشرفت اين پروژه مي‌كاهد، گفت: ضعفهاي موجود در اين پروژه ملي با تعامل ميان دستگاهها مرتفع خواهد شد.

مهرداد بائوج لاهوتي نماينده مردم لنگرود در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه تحقيق و تفحص از مسكن مهر ضربه‌زدن به روند اجراي اين پروژه عظيم است، گفت: مسكن مهر با هدف ساخت 2 ميليون و 200 هزار واحد كار خود را آغاز كرد و اكنون 4700 هزار واحد از آن تحويل داده شده است و اين پروژه نيز به خوبي پيش مي‌رود، حال اگر نقطه ضعفي نيز  وجود دارد نبايد با طرح تحقيق و تفحص به آن ضربه زد.

وي در ادامه با بيان اينكه اجراي اين پروژه مهم بايد در كشور تقويت و حمايت شود، افزود: وزارت راه و شهرسازي وزارتخانه‌اي اهل تعامل است و اگر هم نقطه ضعفي وجود داشته باشد اين وزارتخانه قطعا حرفهاي منطقي را پذيراست لذا دليلي براي طرح تحقيق و تفحص وجود ندارد.

سخنگوي كميسيون عمران با بيان اينكه تحقيق و تفحص از مسكن مهر را كار درست و منطقي نمي‌دانم، اظهار داشت: از آنجايي كه نزديك انتخابات هستيم جار و جنجالهاي سياسي با اين كار آميخته شده  در حالي كه اين نوع مسائل كاري را نبايد با مسائل انتخاباتي آميخت  و با توجه به اينكه در شرايط تحريم‌ هستيم ديگر نبايد خودمان مشكلات را دامن بزنيم.

لاهوتي با تاكيد بر اينكه در انجام پروژه‌هاي عظيمي مانند مسكن مهر وجود نقاط ضعف دور از ذهن نيست، تصريح كرد: بايد با برگزاري نشستهاي مشترك ميان دولت و مجلس ضعف‌هاي موجود را بررسي و  برطرف كرد چرا كه با طرح تحقيق و تفحص شرايط قفل‌كردن اين پروژه به وجود آمده و قطعا جرات و جسارت پيشروي اين پروژه گرفته خواهد شد.

سخنگوي كميسيون عمران با بيان اينكه هم‌اكنون در بخش مسكن كشور مشكل داريم و مسكن مهر نيز همه اين نيازها را تامين نخواهد كرد، گفت: مسكن مهر اگرچه تامين‌كننده همه نيازهاي بازار مسكن نيست اما حداقل بخشي از آن را تامين مي‌كند لذا نبايد مشكلات ديگري براي اين پروژه ايجاد كنيم.


انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مسکن ، تحقیق ، مجلس ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار