گوش دادن به موسیقی یکی از تفریحات جوانان است و همچنین دستگاه پخش کننده است موسیقی نیز بسیار مهم است چرا که کیفیت پخش موسیقی بسیار مهم است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، شرکت فیلپس را بیشتر طرفداران وسایل الکترونیکی می شناسند. شرکتی که محصولات خودش را در بازارهای جهانی و همچنین ایران توزیع می کند.

این شرکت به تازگی ضبط صوتی را تولید کرده است که بیشتر به ابزارهای فیلم های علمی تخیلی شباهت دارد تا به یک پخش کننده موسیقی ساده چرا که طراحی آن بسیار منحصر به فرد است.



"FWP3200D" نام این ضبط بسیار زیبا و همچنین با کیفیت است که توانسته است آزمایش های مربوط به استانداردهای موسیقی را با موفقیت پشت سر بگذارد و بیشتر امکانات مورد نیاز شما را نیز ر خودش دارد.

این پخش کنده موسیقی با قدرت 300 وات کار می کند و همچنین می تواند با گوشی آیفون شما نیز کاملا همانگ شده و به طریق آن موسیقی پخش کند.



این ضبط صوت توانایی پخش انواع فایل های صوتی را دارد و همچنین ورودی های USB به شما کمک می کند تا هر دستگاهی را به راحتی به آن متصل کنید.

این ضبط در بازار جهانی با قیمت 470 دلار به فروش می رسد و فیلیپس انتظار دارد که این ضبط بتواند در این شرایط نابسامان اقتصادی اروپا کمکی به شرکت بکند./ ق پ
برچسب ها: خواندنی ، ضبط صوت ، فضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.