سارقان زورگيري که تحت عنوان باند عقرب سياه در منطقه خاورشهر تهران اقدام به شرارت مي کردند،دستگير شدند .

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ عبدالرضا مهابادي در تشريح اين خبر گفت: چندي پيش در پي مراجعه تعدادي از ساکنان محله خاورشهر  به كلانتري 177 اين منطقه و اعلام شکايت آنها  از اقدامات مجرمانه شرور سابقه داري به نام عباس معروف به عقرب سياه كه فعاليت گسترده اي در زمينه زورگيري و شرارت در جنوب پايتخت دارد، پرونده اي براي رسيدگي به موضوع تشکيل شد .

سرپرست سرکلانتر نهم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ادامه داد:به محض دريافت شکايات مردمي،موضوع به دايره تجسس کلانتري ارجاع و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت در همين راستا بلافاصله يک تيم عملياتي متشکل از کارآگاهان زبده کلانتري تشکيل و تحقيقات در اين رابطه آغاز شد.

تحقيقات ماموران حکايت از آن داشت که متهم ضمن تشکيل باند زورگيري در منطقه با همدستي شرور ديگري که امير نام دارد با تهديد چاقو از كارگران در زمينهاي كشاورزي و باغات منطقه اخاذي و زورگيري مي کند و هم اکنون نيز به منظور فرار از چنگال قانون خانه مجردي در منطقه امين آباد اجاره و به صورت مجردي در آنجا به سر مي برد.

مهابادي عنوان كرد:به دنبال اين موضوع  شمارش معکوس براي دستگيري متهمان آغاز شد و در ادامه ماموران ضمن هماهنگي مقام قضايي پس از مراجعه به آدرس مذکور و زير نظر گرفتن مخفيگاه متهمان،در نهايت در يک فرصت مناسب موفق شدند طي يك عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به كلانتري انتقال دهند.

با انتقال متهمان به كلانتري دو نفر از مالباخته گان كه توسط متهمان مورد ضرب و شتم و زورگيري قرار گرفته بودند به نامهاي اميد و عباس به كلانتري مراجعه كرده و عليه متهمان اعلام شكايت كردند.

اين مقام انتظامي  تصريح كرد: متهمان بعد از تكميل پرونده و ارجاع به دادسرا به اتهام توزيع مواد مخدر،سرقت و زورگيري راهي زندان شدند./ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.