مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به مطالبات رهبري از دانشجويان گفت: دانشجويان بار دیگر اوج وفاداری خود را به آرمان‌های حضرت امام (ره)، فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و همدردی با مردم ستمدیده فلسطین در راهپيمايي روز قدس به تصویر می‌کشند.

مهدي قلي‌نژاد مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران گفت: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس به خاطر تحولات منطقه‌ای و حوادثی که در قالب موج بیداری اسلامی اتفاق افتاده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وي افزود: با پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی رهبری و مردم در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ایران چشم امید کشورهای مظلوم و آزادیخواه دنیا شده است. لذا براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين بايد در برگزاري هر چه باشکوه‌تر روز قدس تلاش کنيم.

قلي‌نژاد با اشاره به اينکه يکي از انتظارات رهبري از دانشجويان حضور آنان در صحنه سياسي کشور است اظهار داشت: به دليل مطالبه مقام معظم رهبري از دانشجويان براي حضور آنان در صحنه سياسي کشور، دانشجويان بار دیگر اوج وفاداری خود را به آرمان‌های حضرت امام (ره)، فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و همدردی با مردم ستمدیده فلسطین در راهپيمايي روز قدس به تصویر می‌کشند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) در پايان با توجه به اينکه تمامي ملت ايران بايد در راهپيمايي روز قدس شرکت کنند، خاطر نشان کرد: حتي حاميان فتنه 88 و اغتشاش فضاي روز قدس آن سال از ملت ايران عذرخواهي کرده و به اين سيل جمعيت بپيوندند. چرا که مقابله با نظام و انقلاب قطعا با برخورد ملت مسلمان مواجه خواهد شد و براندازان نظام جايگاهي در جامعه نخواهند داشت.
انتهاي پيام/ر
 

برچسب ها: فتنه ، روز ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار