علي گرانمايه پور كارشناس رسانه در خصوص برنامه هاي افطار ماه رمضان به خبرنگار
حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه هاي قبل از افطار بيشتر گفتگو محور و تكراري شده و فقط مجريان آن تغيير كرده و خلاقيتي در آن ها ديده نمي شود.
وي ادامه داد: مضمون بيشتر اين برنامه ها بر محور افرادي ميچرخد كه از اعتماد به نفس بالايي برخوردارند و به طور تقريبي در همه ويژه برنامه هاي افطار شاهد حضور چنين افرادي هستيم.
اين كارشناس رسانه اظهار داشت: مخاطب تلويزيون سطح سليقه متنوعي دارد و بايد برنامه هايي در اين خصوص تهيه شود كه جنبه متفاوت تري داشته باشد./ي2