تیم بسکتبال فرانسه با شکست 50 بر 86 مقابل آمريکااز اولين قهرمانی المپیک باز ماند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ تیم آمریکا در تمام دقایق بازی کنترل بازی با فرانسه را در دست داشت اما دختران فرانسوی که برای دقایقی در کوارتر سوم مشکل ساز شده بودند در میانه کوارتر برای چند دقیقه هیچ امتیازی به دست نیاوردند و با 19 امتیاز آمریکا اختلاف دو تیم جبران ناپذیر شد.

در کوارتر پایانی اختلاف دو تیم به 30 امتیاز رسید و در نهایت آمریکا که در نیمه اول با نتیجه 37 بر 25 به رختکن رفته بود در پایان نیمه دوم 86 بر 50 پیروز شد. کانداس پارکر با 21 امتیاز و یازده ریباند ستاره بازی فینال بود و گرودا در کنار لاوسون وید با 12 امتیاز بهترین امتیاز آوران فرانسه بودند. مدال برنز المپیک برای دختران استرالیایی تیم ملی استرالیا در دیدار رده بندی المپیک موفق به پیروزی 83 بر 74 مقابل روسیه شد.
 کریستی هارور بازیکن کهنه کار استرالیا که آخرین بازی خود را برای این تیم انجام می داد بهترین بازی خود را 21 امتیاز و چهار پاس منجر به گل انجام داد. گارد 37 ساله استرالیا در سه المپیک 2000 ، 2004 و 2008 مدال نقره المپیک را به دست آورده بود و با این برنز کلکسیون مدالهای المپیکی خود را تکمیل کرد.
 استرالیایی ها که نیمه اول را 38 بر 30 برده بودند تنها در کوارتر پایانی با نتیجه 31 بر 26 بازی را واگذار کردند اما در نهایت مدال برنز را از دست ندادند. جکسون با 25 امتیاز و یازده ریباند بهترین بازیکن استرالیا در این دیدار بود.
 هامون با 19 امتیاز و چهار پاس منجر به گل هم بهترین بازیکن یتم روسیه در این دیدار بود. امشب هم بازیهای فینال و رده بندی بسکتبال آقایان برگزار می شود./با

برچسب ها: المپیک ، توپ ، سبد ، بسکتبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار