معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، به دنبال ادغام معاونت‌های سیاسی – اجتماعی و امنیتی – انتظامی استانداری آذربایجان غربی،‌ ابراهیم فتح‌الهی با اظهار علاقه‌مندی به ادامه فعالیت‌های علمی و فرهنگی در محیط‌های دانشگاهی با اعلام پایان دوره ماموریت خود در سمت معاونت سیاسی – اجتماعی استانداری آذربایجان غربی استعفای خود را تقدیم استاندار آذربایجان غربی کرد.

وی پیش از انتصاب به سمت معاون سیاسی اجتماعی استانداری،‌ معاون وزیر آموزش و پرورش در دولت نهم بود که با دعوت وحید جلال‌زاده در دولت دهم به استانداری آذربایجان غربی آمد.

با حضور ابراهیم فتح‌الهی در استانداری آذربایجان غربی فعالیت‌ها و تلاش‌های گسترده‌ای در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، دانشگاهی و محیط‌های ورزشی شکل گرفت و چهره بین‌المللی استان بیش از پیش رونق گرفت.

برگزاری اجلاس مشترک اقتصادی با پنج استان مرزی ترکیه، برگزاری اجلاس سه‌جانبه وزرای خارجه ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان در ارومیه و همچنین شکل‌گیری کنگره‌های علمی،‌ فرهنگی و دانشگاهی، برگزاری المپیادهای ورزشی دانشجویان،  مسابقات آسیایی والیبال و بین‌المللی تکواندو و افزایش رفت و آمدهای سیاسی و اقتصادی با کشورهای عراق، ارمنستان، ترکیه،‌ نخجوان در دوره مدیریت وی اتفاق افتاد.

محل جدید ماموریت فتح‌الهی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه خواهد بود./ج1

برچسب ها: ارومیه ، ترکیه ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.