کارشناس مسوول دفتر مناطق نمونه گردشگری و زیرساخت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور، روند كند واگذاری اراضی ملی و ارزیابی سازمان محیط زیست از مناطق نمونه گردشگری را از مشكلات تكمیل اجرای طرح های این مناطق عنوان كرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
مژگان نهاوندی در بازدید از از روند اجرای طرح های گردشگری در مناطق نمونه گردشگری استان چهارمحال وبختیاری گفت: بررسی مشكلات مربوط به مناطق نمونه در حال اجرا و مصوب گردشگری، بررسی علت های كاهش سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش گردشگری و نظارت بر روند اجرای طرح ها در این مناطق از اهداف مهم این بازدیدها است .
وی، طولانی شدن روند تصویب طرح های مناطق نومنه گردشگری در شورای عالی معماری وشهرسازی كشور، همكاری نكردن برخی بانك ها در ارائه تسهیلات بانكی و مشكلات مربوط به دریافت اعتبارات ملی را از دیگر مشكلات اجرای طرح ها در مناطق نمونه گردشگری كشور عنوان كرد.
نهاوندی بابیان اینكه استان چهارمحال وبختیاری دارای ظرفیت واستعدادهای زیادی در جذب گردشگر است و نسبت به استان های دیگر در جذب سرمایه گذار موفق بوده است، افزود: تامین اعتبار هزینه مناطق نمونه گردشگری و افزایش تسهیلات بانكی، رشد و پیشرفت استان در جذب گردشگر داخلی وخارجی را به همراه دارد.
گفتنی است، اجرای 15 منطقه نمونه گردشگری در سفر های استانی رییس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال وبختیاری مصوب شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.