رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: 24 مقاله اعضای علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در مجلات معتبر علمی و پژوهشی دنیا به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، ولی عاقلی در همایش جهادگران جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی که در دانشگاه ارومیه و به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی علم و تخصص را با تعهد و معنویت در آمیخته است و تا به حال دستاوردهایی داشته که در نوع خود بی‌نظیر بوده و برای جامعه پر خیر و برکت است.

وی با اشاره به دستاوردهای این نهاد در منطقه تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در حوزه‌های فرهنگی پژوهشی و آموزشی دستاوردهای ارزشمندی داشته که قطعاً در ارتقای شاخص‌های توسعه استان موثر است.

عاقلی با اشاره به اهداف تعیین شده در افق 1404 افزود: برای رسیدن به اهداف خود در افق 1404 نیاز است تا ساختارهای سیستماتیک اقتصادی را بر اساس تکنولوژی تغییر دهیم.

وی با اشاره به مقام و منزلت جهاد علمی، گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یکه‌تاز این مسیر بیشترین خدمات را در راستای رشد و تعالی اسلام و انقلاب انجام داده است.

عاقلی افزود: منابع انسانی باید با یک جهاد علمی مجهز به آموزش‌های پیشرفته و متناسب شوند تا در رشد اقتصادی بتوانیم به کشورهای توسعه یافته برسیم.

وی با اشاره به اهتمام جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برای استفاده از جوانان و دانشجویان در مسیر رسیدن به اهداف فرهنگی اظهار داشت: در این صورت است که تعالی جسمی و روحی جوانان جامعه روز به روز افزایش می‌یابد.

عاقلی با اشاره به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و تلاش جهاد دانشگاهی برای توسعه و ارتقای سطح علمی ادامه داد: جهاد دانشگاهی با توسل به ابزارهای علمی و امکانات در دسترس بیشترین عملکرد و اثرگذارترین نقش را در توسعه جامعه دارد.

وی با اشاره به پژوهش‌های جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف گفت: تعداد مقالات چاپ شده اعضای علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی استان در مجلات معتبر علمی پژوهشی دنیا 24 است.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار داشت: 18 مقاله نمایه شده در ISI سهم معاونت‌ پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی است و معاونت آموزشی در شش مقاله چاپ شده ISI سهیم است.

عاقلی طرح‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی را 41 برشمرد و تصریح کرد: اعضای علمی این معاونت شش پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد را راهنمایی کرده و یک کتاب را به چاپ رسانده‌اند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.