سرمربی خراسانی تیم ملی والیبال نشسته ایران این تیم را شایسته کسب عنوان قهرمانی در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هادی رضایی اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به تمرینات انجام شده، تیم ملی والیبال نشسته در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و حق این تیم کسب جایگاه نخست رقابت های پارالمپیک پیش رو است.

وی با اعلام این که برای حضور موفق در این مسابقات 11 والیبالیست برتر کشور انتخاب شده اند، گفت: جلیل ایمری و احمد ایری از استان گلستان، سعید ابراهیمی، رمضان صالحی و مجید لشگری از استان مازندران، داوود علی پوریان، محمد خالقی و صادق بیگدلی از استان تهران، رضا پیدایش از استان لرستان، عیسی زیراهی از استان مرکزی و ناصر حسن پور از استان آذربایجان غربی ورزشکارانی هستند که به منظور حضور در مسابقات پاراالمپیک به لندن اعزام خواهند شد.

وی کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته ایران را علاوه بر خود به عنوان سرمربی، فرید صائبی به عنوان مربی، دکتر بهمن تاروردی زاده به عنوان مربی بدنساز، محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ و علیرضا محمدی به عنوان آنالیزور معرفی کرد.

سرمربی تیم والیبال نشسته ایران زمان آخرین اردوی این تیم را 25 مردادماه سال جاری در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان اعلام کرد و گفت: تیم در روز 2 شهریورماه به لندن اعزام می شود و در این شهر به مدت 6 روز تمرینات خود را دنبال خواهد کرد.

رضایی یادآور شد: در نخستین دیدار دور مقدماتی در روز 9 شهریورماه جاری در مقابل تیم والیبال نشسته کشور روآندا قرار خواهیم گرفت و در بازی های بعدی با تیم های والیبال نشسته کشورهای برزیل و بوسنی و هرزگوین به رقابت خواهیم پرداخت./ س

برچسب ها: والیبال ، نشسته ، شایسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.