امام جمعه بجنوردگفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ساختن مسکن روستایی مردم را به آینده امیدوار می کند.

  

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام یعقوبی دیروز دردیدار با مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ،بابیان اینکه کارکنان این نهاد يكي از حياتي ترين خدمات را به ملت انجام مي دهند مسكن نماد آرامش دانست وافزود:دست اندرکاران این نهاد برای احداث مسکن های مقاوم واستاندارد برای روستائیان تلاش کنند.

وی با اشاره به تشکیل حساب 100امام(ره) خاطرنشان کرد:پس از پیروزی انقلاب ، تشكيل این حساب 100براي محرومين جامعه از مهمترين بركات نظام بوده است.

در اين جلسه مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز از امام جمعه درخواست كرد در خطبه هاي نماز جمعه از مردم به ويژه روستائيان بخواهد نسبت به بازپرداخت تسهيلات مسكن روستايي اقدام كنند.

محمدی افزود: اگر باز پرداخت تسهیلات به موقع انجام شود بنياد مسكن از طريق بانك هاي عامل می تواند تسهيلات بيشتري در اختيار مردم قرار دهد.

مديركل بنياد مسكن نيز در ادامه اين ديدار گفت : بنياد مسكن يكي از اولين نهادهاي عمراني است كه 58 روز پس از پيروزي انقلاب برای احداث مسكن محرومين تشكيل شد .

وي اضافه كرد: اين بنياد در دوران جنگ تحميلي نيز كار بازسازي و احداث مسكن در مناطق جنگي را بر عهده داشته است.

در ادامه حجت الاسلام يعقوبي در رابطه با تسهيلات ساخت مسكن روستايي نيز خطاب به روستائيان وبا اشاره به فرمایشات علی (ع) بيان كرد : دين به دولت مهمتر از دين به مردم است زيرا بدترين خيانت ، خيانت به دولت است ومردم نيز نسبت به پرداخت تسهيلات مسكن روستايي اقدام كنيد تا دست بنياد مسكن نيز نسبت به خدمات رساني به روستاها بازتر شود.

محمدی با اشاره به زلزله سال 75 در منطقه ناوه قزلقان شهرستان بجنورد و بازسازي 12 هزار و پانصد واحد آسيب ديده اين زلزله به ستاد معين استان در زرند كرمان گفت : اين نهاد پس از زلزله سال 83 در شهرستان زرند كرمان با استفاده از كارشناسان ، ناظرین و نیروهای فنی مجرب كار ساخت 2هزارو 452 واحد مسکونی در روستاهاي منطقه آغاز شده وپس از تکمیل به صاحبان آن تحویل داده شده است./س

برچسب ها: مسکن ، انقلاب ، آسایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.