معاون استاندار آذربایجان‌غربی گفت: پیرامون مفهوم اقتصاد مقاومتی باید به شکل مطلوب روشنگری شود تا با درک صحیح از آن برای تحقق این اقتصاد تلاش شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، عیسی قنبری در مراسم معارفه فرماندار پلدشت که در سالن اجتماعات فرمانداری ترتیب یافت، اظهار داشت: احداث پل بزرگ مرزی ارس (پلدشت – شاه تختی)، احداث و راه‌اندازی گمرک، اجرای طرح مسکن مهر، توسعه و عمران شهری و روستایی از جمله اقداماتی هستند که در راستای توسعه و ارتقای سطح زندگی مردم پلدشت انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه کارنامه دولت‌های نهم و دهم در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و پیشبرد اهداف نظام در عرصه سیاست خارجی درخشان است، افزود: در راستای سیاست‌های عدالت‌محور دولت، اقدامات عمرانی و خدماتی مختلفی در استان انجام گرفته که بسیار چشمگیر و ارزنده است به طوری که پلدشت در سال‌های گذشته با بهره‌مندی از این امکانات در حال پیشرفت و توسعه است.

وی با اشاره به تحریم‌های ناکارآمد غرب بر علیه نظام جمهوری اسلامی و فشار تمام‌عیار و آشکار آمریکا و هم‌پیمانانش با نقش محوری صهیونیسم در محیط اقتصادی برای ضربه‌زدن به ملت غیور و ولایی ایران اسلامی تاکید کرد: تنها راه مقاومت و پیروزی در عرصه‌های اقتصادی و جنگ نرم، اتکا بر داشته‌ها و توانایی‌ها، تخصص بومی، پشتکار و اراده آهنین و تبعیت از فرمایشات راهگشا و حکیمانه مقام معظم رهبری است.

قنبری، بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را راه اصلی عبور از شرایط حساس کنونی عنوان کرد و افزود: مردم و مسئولان باید با همدلی، مجاهدت و با درک صحیح از اقتصاد ملی و همچنین فضای اقتصاد جهانی به مقابله با تحریم‌های غرب بپردازند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.