عضو شوراي عمومي دفتر تحکيم وحدت خطاب به طيف غيرقانوني علامه گفت: لااقل این قدر شجاعت داشته باشید که مواضع و نظراتتان را با نام خودتان اعلام کنيد، نه با نامی که هیچ اعتقادی به مبانی آن نداشته و هیچ جایگاهی نيز در آن نداريد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران محسن فروردين عضو شوراي عمومي دفتر تحکيم وحدت با صدور نامه‌اي اعتراض خود را نسبت به عملکرد طيف غيرقانوني علامه که اين روزها با سوء‌استفاده از نام دفتر تحکيم وحدت فعاليت مي‌کنند بيان داشت. در اين نامه آمده است:

باید به معدود افرادی که بی‌تدبیری و تندروی‌های آنان در دهه قبل هنوز هم منجر به پرداخت تاوان برای دفتر تحکیم وحدت شده است و هراز گاهی با جعل عنوان دفتر تحکیم وحدت به اظهار فضل می پردازند، گفت همین دفتر تحکیم وحدتی که شما خود را صاحبان بی‌قید شرط آن می‌دانید، مرامنامه‌ای دارد که هنوز و بعد از سی‌واندی سال هم دست نخورده، و در دسترس همگان است. آیا تاکنون این مرامنامه را خوانده‌اید؟ 

اگر نخوانده‌اید و اینگونه دم از دفتر تحکیم وحدت می‌زنید، که آنقدر این ادعای شما مضحک است که از پاسخ به آن در می‌گذرم؛ ولی اگر خوانده‌اید و روزگاری آن را پذیرفته‌اید این مواضعتان بر اساس کدامیک از اصول آن ست؟ اصل  اعتقاد به مكتب اسلام به عنوان تنها مكتب الهي كامل وجامع و تعالي بخش انسان؟ یا اصل اعتقاد به ولایت فقیه به عنوان اسلام راستین؟ و یاحتی اصل  اعتقاد به انقلاب فرهنگي به عنوان زيربناي انقلاب‌هاي (سياسي-قتصادي- اجتماعي و...) و نقش اساسي آن در تداوم، تعميق و گسترش اسلامي؟ و اگرخوانده‌اید و نپذیرفته‌اید، نشان از آن دارد که در همان زمان مسئولیت ظاهریتان هم جایگاهی در این تشکل مقدس که مفتخر است با خون اعضای خود، نهال انقلاب اسلامی وجمهوری اسلامی ایران را آبیاری کرده است، نداشته‌اید.

اکنون که دیگر جایگاهی در اين تشکل مقدس ندارید، بگذارید که به شرح اصول و مواد آن نپردازم که اظهر من‌الشمس است که تمامیت‌خواهی شما حتی به آنجا انجامیده است که دموکراسی و آراي دیگران را هم قبول ندارید.

در آخر به شما می‌گویم لااقل این قدر شجاعت داشته باشید که مواضع و نظراتتان را با نام خودتان و نه با نامی که هیچ اعتقادی به مبانی آن نداشته و هیچ جایگاهی نيز در آن نداريد منتشر کنید تا شاید مورد توجه هم‌کيشان سیاسیتان قرار بگیرد.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: دفتر ، تحکیم ، وحدت ، طیف علامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار