عمليات تعويض اسلو بيرينگ باکت شماره دو برداشت کننده پلي شماره يک (بريج ريکلايمر) نا حیه فولاد سازی فولادمبارکه همراه با تعميرات اساسي آن طي دو مرحلة کار تعميراتي منسجم با کمترين هزينه انجام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رئيس واحدهاي موادخام فولاد مبارکه ضمن اعلام اين خبر و با بيان اينکه پس از عمليات تعويض اين تجهيز مراحل تعمير اسلو بيرينگ قديمي در کارگاه تعميرات مکانيک واحد نيز انجام گرفت، اظهار داشت: به علت بروز صداي غيرعادي بيرينگ وعدم کارکرد مناسب، تدابير لازم و برنامه‌ريزي‌هاي مربوطه انجام و سپس کار تعميراتي بر روي آن با تلاش سه گروه تعميراتي از واحد طي دو نوبت کاري و با صرف 1440 نفرساعت کار مداوم تعميراتي، نظارت موثر مسئولان ذيربط، زمان‌بندي و برنامه‌ريزي منظم، تلاش‌کلية گروههاي تعميرات برق و مکانيک، تعويض بيرينگ باکت شماره دو برداشت کننده پلي به خوبي انجام شد.

محمدحسن پاليزوان در ادامه گفت: باتوجه به مباحث مربوط به تحريم قطعات يدکي و لزوم پيش بيني بيرينگ براي دستگاه برداشت کننده، اين واحد برآن شد که بيرينگ معيوب قبلي را تعمير نمايد.

لذا در اين رابطه استعلامهايي انجام گرفت که براي تعمير هربيرينگ مبلغي در حدود 2ميليارد و700 ميليون ريال درخواست شد که اين مبلغ از مبلغ خريد يک قطعه نو هم گرانتر بود که با توجه با تاکيد مديريت عالي شرکت مبني بر بومي سازي هرچه بيشتر قطعات و تجهيزات مورد استفاده در نواحي و خطوط توليد ضمن برگزاري چندين جلسه وتبادل نظر با کليه دست اندرکاران واحد تصميم برآن شد که قطعه در تعميرگاه واحد انباشت و برداشت تعمير گردد.

وی ادامه داد: اسلو بيرينگ معيوب قبلي به کارگاه تعميرات واحد منتقل و برنامه‌هاي تعمير، ترميم و تعويض قطعات معيوب بر روي بيرينگ آغاز شد که به حمدا... اين کار نيز با موفقيت به پايان رسيد و هم اکنون نيز اين بيرينگ بر روي دستگاه درحال کار مي باشد.

در ادامه پاليزوان هزينه تمام شده تعمير اين بيرينگ را حدود 91ميليون ريال شامل نيروي انساني و قطعات داخلي بيرينگ اعلام کرد ./س

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، مبارکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.