فرماندار اردبیل گفت: طرحهای مهر ماندگار نشانگر احساس مسئولیت عمیق دولت در قبال مردم است تا دامنه خدمات گسترده و فعالیت‌ها فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ یوسف اکبری دیروز در جریان بازدید از طرح‌های مهر ماندگار اردبیل افزود: در این شهرستان 19 طرح مهر ماندگار با سرمایه‌گذاری 985 هزار و 46 میلیارد ریال اجرا می‌شود که امیدواریم تا پایان دولت دهم با تزریق اعتبار و همت مسئولان بتوانیم این طرحها را تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: از عمده طرحهای مهر ماندگار اردبیل دانشگاه علوم پایه اردبیل، خوابگاه 120 نفره، بیمارستان سوانح و سوختگی، مرکز جامع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی و احداث بزرگراه اردبیل – فیروزآباد به همراه مجتمع آبرسانی شهید صدآفرین است.

اکبری افزود: دولت خدمتگزار سعی می‌کند میراث کمتری را به صورت طرحهای نیمه‌تمام و نافرجام به دولت‌های بعدی واگذار کند و در همین زمینه طرحهای قابل افتتاح و نیمه‌تمام باقی‌مانده را از درصد پایین تا متوسط لحاظ کرده تا در یک فرآیند یک ساله بتواند آنها را تکمیل و تحویل مردم دهد.

فرماندار اردبیل شاخص‌ترین طرح عمرانی در حال اجرا در مرکز استان را اتصال راه‌آهن اردبیل به شبکه سراسری اعلام کرد و گفت: این طرح براساس وعده و تأمین منابع مالی از چند حوزه تا پایان دولت خدمتگزار افتتاح شده و آماده بهره‌برداری می‌شود./س  

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، مهر ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.