مدير امور هنری شهرداری مشهد از رسیدن بیش از یک هزار اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبيرخانه نخستين جشنواره ملی ديوارنگاری مشهد خبر داد.

هادي مظفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: در نخستین جشنواره ملی دیوانگاری مشهد آثار دريافت شده مشتمل برآثار اساتید دیوارنگاری ، هنرمندان و دانشجویان هنرهای تجسمی می باشدو هنرمندان فعال در زمینه نقاشی دیواری ، نقاشی، گرافیک ، طراحی صنعتی، عکاسی ،مجسمه سازی و دیگر رشته ها و مهارت های هنری نيز در این روی داد هنری کشور مشارکت داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندانی از استان های خراسان رضوی ، تهران ، اصفهان، فارس و آذربایجان غربی حضور پررنگی در این جشنواره داشته اند.

مظفری تصريح کرد: با توجه به اجرای این آثار بر روی دیوارهای حقیقی و اصلی شهر مشهد و محدودیت تعداد این دیوارها ،پس از داوری، انتخاب آثار بر اساس برنامه ای مدون انجام خواهد شد تا شایسته ترین دیوارنگاری ها زینت بخش شهرمقدس مشهد باشند.

یادآوری می شود: اين جشنواره در دو بخش طرح و اجرا برگزار شد که پس از داوری سه اثر برگزيده در بخش طرح انتخاب می شوند و 30 اثر برتر نيز جهت اجرا در شهر مشهد معرفی خواهندشد./س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.