مدیر عامل شركت گاز كردستان گفت: اتمام طرح های مهر ماندگار شركت گاز نیازمند 482 میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، مهدوی سهم شركت گاز استان كردستان از طرح های مهر ماندگار را گازرسانی به 100 روستا و همچنین گازرسانی به شهرهای شویشه، صاحب و اورامان عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع 482 میلیارد ریال اعتبار نیاز است كه در صورت تامین به موقع تا شهریور ماه سال آینده این طرح ها به بهره برداری می رسد.
وی افزود: با گازرسانی به این تعداد شهر و روستا، 9 هزار و 700 مشترك جدید به جمع مصرف كنندگان گاز طبیعی در استان اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به اینكه گازرسانی به 100 روستا در جریان دور سوم سفر دولت به تصویب رسید، گفت: برای گازرسانی به این تعداد روستا 300 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی گازرسانی به شهر شویشه که طول آن 38 كیلومتر به وسیله خط لوله 10 اینچ انجام شده و اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال هزینه شده را از دیگر طرح های مهر ماندگار اعلام کرد و افزود: اجرای این طرح از دی ماه سال گذشته آغاز شده و اكنون با 55 درصد پیشرفت فیزیكی در دست اجرا است.
مدیر عامل شركت گاز كردستان گفت:تاکنون ساكنان 22 شهر و 572 روستای استان كردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و با توجه به پروژه های در دست اقدام در پایان سال جاری تعداد شهرهای گازدار استان به 24 و تعداد روستاهای گازدار نیز به 700 مورد ارتقا خواهد یافت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.