دو سياستمدار مصري با طرح شکايتي در دادستاني کل اين کشور، نخست وزير و وزير جنگ رژيم صهيونيستي را به طراحي عمليات خرابکارانه در مرز رفح و کشتار نظاميان مصري متهم کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري المحيط ؛ محمد عمده وکيل حقوقي و حسين سالم مشاور قضايي، دو عضو پارلمان مصر که اخيرا با حکم دادگاه قانون اساسي اين کشور منحل شده است، بنيامين نتانياهو و ايهود باراک را متهمان اصلي دانستند و در شکايتشان افزودند:‌« غير منطقي است که باور کنيم عاملان اين جنايت غير اسرائيلي بودند اما توانستند از گذرگاه کرم ابوسالم که در کنترل اسرائيل است آن هم با استفاده از زره پوش مصري که سرقت کرده بودند، فرار کنند».

در اين شکايت تصريح شده است :«‌مي گويند عوامل حادثه با زره پوش مصري خود را به گذرگاه مذکور رساندند در شرايطي که نمي توان باور کرد که اين زره پوش حتي به فاصله دو کيلومتري گذرگاه برسد زيرا با نيروهاي اسرائيلي مواجه مي شد».

اين دو سياستمدار مصري در شکايتشان به اين نکته اشاره کردند که تمامي شواهد نشان مي دهد اين عمليات خرابکارانه و تروريستي کار اتباع اسرائيل است، تروريست ها از گذرگاه کرم ابوسالم وارد مصر شدند و با زره پوش مصري از خاک کشور گريختند اما اسرائيل براي آنکه رد گم کند چند مهاجر غيرقانوني را کشت و اجسادشان را به عنوان عوامل حادثه به مصر تحويل داد».

در اين شکايت با صراحت اعلام شده است شواهد موجود نشان مي دهد حمله اخير صد درصد کار اسرائيل بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار