رییس هیئت مدیره اتحادیه ملی باغداران كشور، صندوق توسعه كشاورزی را حامی بزرگ بهره‏برداران برای توسعه كشاورزی خواند.

 'مجتبی شادلویی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: صندوق حمایت از بخش كشاورزی با همسویی بانك كشاورزی در راستای حمایت از كشاورزان و توسعه كشاورزی است.

وی افزود: صندوق سرمایه‏گذاری حمایت از بخش كشاورزی چندی پیش در استان تهران فعال شد و به زودی در شهرستان‏های استان تهران كار خود را آغاز می‏كند.

شادلویی با بیان اینكه ارائه تسهیلات مناسب اعتباری با سودهای چهار درصد به بهره‏برداران از سوی این صندوق موجبات توسعه امور كشاورزی را فراهم می‏سازد،افزود: فرصتی كه با آورده ها از بخش و سرمایه گذاری 49% بدون هیچ گونه برداشتی و با هدف حمایت ا زبخش كشاورزی گام مؤثری در شهرستان دماوند است، كه به عنوان اولین حركت در سطح شهرستان ها می باشد.

رییس هیات مدیره اتحادیه ملی باغداران كشور افزود: به طور قطع این صندوق از طریق آورده‏های بخش كشاورزی و همچنین حمایت‏های دولت به ثمر می‏نشیند.

وی با اشاره به نقش مهم فرمانداری در بخش كشاورزی، خاطر نشان كرد: با توجه به اینكه استراتژی تولید و اقتصاد شهرستان دماوند بیشتر در بخش كشاورزی است و ارتباطات این بخش به تنهایی ثمر بخش نیست، بلكه نیاز مند تعامل باسایر ادارات می باشد.

شادلویی در ادامه تصریح كرد: مشكل عدم تعامل با سایر ادارات منجر به اتلاف وقت بسیاری از كشاورزان در اداره های برق، گاز، آب،بیمه و..... می شود كه این امر مزید بر مشكلات كشاورزان در عرصه كشاورزی است.

رییس هیات مدیره اتحادیه ملی باغداران كشور در خاتمه خواستار حضور دائمی یك نماینده از بخش خصوصی تولیدكنندگان كشاورزی در شورای معاونت فرمانداری شد و ابراز امیدواری كرد كه این نماینده به عنوان عضوی از شورای معاونت فرمانداری بتواند پیگیر مسائل عرصه كشاورزی باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.