بيش از 721 هزار مورد بازرسي از 15 تيرماه تا امروز بعدازظهر ( 21 مردادماه سالجاري) در سراسر كشور از واحدهاي صنفي خرده فروشي انجام شده است.

داريوش قاسمي مديركل دفتر بازرسي و امور قاچاق سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب بالا گفت: از 15 تيرماه تاكنون كه طرح نظارتي ويژه ماه مبارك رمضان به مرحله اجرا گذاشته شده حدود 722 هزار مورد بازرسي صورت گرفته است كه منجر به تشكيل بيش از 53 هزار پرونده تخلفاتي براي 73 هزار و 934 مورد تخلف شده است.
وي افزود: ارزش ريالي پرونده هاي تخلفاتي تشكيل شده در سازمان تعزيرات حكومتي تا امروز (21 مرداد سالجاري) 587 ميليارد ريال مي باشد.
وي با اشاره به اينكه از 15 تيرماه تا امروز 42 هزار و 176 گزارش مردمي در خصوص بروز تخلف به سازمان حمايت از مصرف كنندگان اعلام شده اظهار داشت: از اين تعداد گزارش مردمي 17 هزار و 478 مورد تخلف شناسايي و براي پيگيري بيشتر و نيز تشكيل پرونده به سازمان تعزيرات حكومتي ابلاغ گرديده است.
وي ادامه داد: در طرح نظارتي ويژه ماه مبارك رمضان آن دسته از كالاهايي كه سازمان حمايت از مصرف كنندگان بيشتر از كالاهاي ديگر بر قيمت گذاري و عرضه آن نظارت و بازرسي مي كند شامل مواد لبني، پروتئيني، ميوه، چاي، خرما، زولبيا و باميه، غلات، حبوبات، قند و شكر و روغن نباتي بوده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار