تعامل بين صندوق تأمين‌اجتماعي و جامعه کارگري، ضامن صيانت از سرمايه کارگران است

 

مديرکل اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی آذربايجان‌غربي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه گفت: تعامل و همکاري بين صندوق تأمين‌اجتماعي و جامعه کارگري ضامن حفظ و صيانت از سرمايه کارگران و پيشبرد اهداف صندوق خواهد بود.

علی سلیمانی با بيان اين مطلب خاطرنشان کرد: وظيفه همگاني است تا با حمايت از مديريت صندوق تأمين‌اجتماعي براي حفظ و پاسداري از سرمايه‌هاي بيمه‌شدگان حرکت نماييم.

وي با اشاره به اقدامات شايسته مديرعامل صندوق تأمين‌اجتماعي اظهار داشت: دريافت بدهي 35 هزار ميليارد توماني از دولت، پرداخت بدهي‌هاي مراکز درماني طرف قرارداد، تأکيد بر استقلال صندوق، افزايش حقوق بازنشستگان و استخدام 5777 نفر در رده‌هاي شغلي مختلف از مهمترين اقدامات دکتر مرتضوي در طول دوران مديريت وي بوده است.

وی گفت: ادامه عمليات احداث بيمارستان اميرالمؤمنين شهرستان خوي، پرداخت بدهي‌هاي مراکز تشخيصي و درماني و داروخانه‌هاي طرف قرارداد از اهم اقدامات اين مديريت بوده است.

وي افزود: با بهره‌برداري از بيمارستان خوي، بسياري از مشکلات درماني بيمه‌شدگان در اين استان حل خواهد شد.

سلیمانی با اشاره به طرح پزشک خانواده گفت: با اجراي اين طرح بسياري از مشکلات درماني جامعه حل مي شود و تمامي افراد جامعه تحت‌پوشش بيمه، داراي پرونده سلامت خواهند شد که اين امر از اتلاف هزينه و زمان پيشگيري مي‌کند./س

برچسب ها: اجتماعی ، سرمایه ، اقدامات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.