شناگر خراسان رضوی اعزامی به مسابقات پاراالمپیک لندن گفت: امیدوارم عملکرد مناسبی در این رقابت ها داشته باشم.

 

 شاهین ایزدیاردرگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد اظهار کرد: با توجه به تمرینات منظم و مستمری که از سال 89 تاکنون انجام داده ام در شرایط روحی و جسمی مطلوبی به سر می‌برم.

وی با اشاره به این که ایران برای اولین بار است که سهمیه پاراالمپیک را در رشته شنا کسب کرده است، افزود: کسب سهمیه ورودی پارالمپیک و حضور در این رقابت ها برای من افتخار بزرگی محسوب می شود و امیدوارم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشم.

ایزدیار با بیان این که رکوردهای شناگران پاراالمپیکی به رکورد شناگران المپیکی نزدیک است، گفت: ورزشکاران کشورهای برزیل، چین، اسپانیا، آفریقای جنوبی و روسیه رقبای اصلی من در این دوره از رقابت ها هستند که همگی رکوردهای بسیار خوبی را به ثبت رسانده اند.

وی افزود: قول می دهم که در رقابت های پارالمپیک 2016 کشور برزیل جزء سه نفر برتر مسابقات باشم.

ایزدیار درباره برنامه زمانبندی مسابقات خود در رقابت های پارالمپیک پیش رو، اظهار کرد: در روز 9 شهریورماه سال جاری در ماده 200 متر مختلط انفرادی، 10 شهریورماه در ماده 50 متر کرال سینه، 16 شهریورماه در ماده 100 متر کرال سینه و 18 شهریورماه در ماده 100 متر قورباغه مسابقه خواهم داشت.

شناگر خراسان رضوی زمان برگزاری آخرین اردوی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان را از روز 21 مرداد تا 2 شهریورماه سال جاری اعلام کرد و گفت: این اردو در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان زیرنظر محمدحسین اقبالی سرمربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان و مهدی ضیایی مربی این تیم در حال برگزاری است.

ایزدیار افزود: از مهدی ضیایی که طی دو سال گذشته با برنامه تمرینی مداوم به عنوان مربی همراه من بود و زحمات بسیار زیاد پدر و مادرم تشکر و قدردانی می کنم.

همچنین شاهین ایزدیار در مسابقات آسیایی گوانجو چین در سال 89 موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز شده است. /س

 

برچسب ها: عمکرد ، خوبی ، پارالمپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.