مربي کاراته قم و يکي از پرافتخارترين کاراته‌کاهاي قمي در مسابقات برون مرزي دهه 70 به عنوان مربي تيم ملي کاراته کشورمان در مسابقات جهاني فرانسه معرفي شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قم، اين چهره ارزشمند کاراته قم و کشورمان عليرضا کتيرايي است که در دهه 70 در کنار چهره‌هاي مطرحي همچون مجيد عبدالحسيني، مهدي‌ عموزاده، سعيد آشتياني و مهدي جعفري در مسابقات مختلف بين‌المللي، آسيايي و جهاني درخشيد.
کتيرايي بعد از پايان دوران حضورش در عرصه قهرماني رشته کاراته، رو به عرصه مربيگري اين رشته آورد و در همان آغاز راه با درخشش در تيم‌هاي حاضر در سوپر ليگ کشور و همچنين در تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان، به سرعت مدارج ترقي را در مربيگري کاراته نيز طي کرد.
کتيرايي جوان و با انگيزه بعد از موفقيت‌هاي ارزنده به عنوان سرمربي تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان در رقابت‌هاي آسيايي و جهاني سال‌هاي 2010 و 2011، در مسابقات قهرماني آسيا در سال 2012 در تاشکند ازبکستان نيز مربي تيم ملي بزرگسالان بود.
بلافاصله بعد از بازگشت افتخار آميز تيم ملي کاراته کشورمان از رقابت‌هاي آسيايي در تاشکند ازبکستان، فدراسيون کاراته ابتدا رقابت‌هاي انتخابي تيم اعزامي به مسابقات جهاني را برگزار کرد و سپس کادر فني تيم ملي کاراته اعزامي به رقابت‌هاي جهاني 2012 معرفي شدند./س
برچسب ها: قم ، تیم ملی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.