معاون اداره بازرسي اصناف خوزستان گفت: باتوجه به تقاضاي زياد مردم در ماه مبارك رمضان به برخي محصولات مانند مرغ و گوشت، بازرسي‌هاي ما نيز به مراتب بيشتر مي‌شود و در صورت مواجه شدن با هر گونه تخلف، برخورد قانوني مي‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛قاسم ناصرزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان‌كرد: بيشتر تخلفاتي كه تاكنون با آن مواجه شده‌ايم، عدم عرضه بوده است كه با خاطيان برخورد قانوني مي‌شود و در نتيجه به تعزيرات معرفي مي‌شوند.

 وي با اشاره به گران‌فروشي‌ها خاطرنشان‌كرد: بيشتر گران‌فروشي‌ها مربوط به محصولات لبني بوده است و فروشندگان بيش از قيمت مصوب، اقدام به فروش كرده‌اند.

 معاون اداره بازرسي اصناف خوزستان افزود: عمده بازرسي‌هايي كه اين روزها انجام مي‌شود، مربوط به بازار مرغ است كه سعي مي‌شود با نظارت و بازرسي بيشتر و حضور بازرسان هنگام توزيع مرغ، بازار آن را بيشتر كنترل كنيم. خوشبختانه اكنون بازار مرغ آرام شده و به وضعيت سابق خود بازگشته است.

 ناصرزاده از تسريع در اجراي طرح شبنم خبرداد و گفت: در اجراي اين طرح تاكنون 320 هزار و 771 كالا باركدگذاري شده است و فقط در اهواز 188 هزار و 409 مورد بوده و مابقي مربوط به ديگر شهرستان‌هاي استان است.

 وي يادآورشد: مرحله اول اجراي اين طرح شامل 6 گروه كالاي اوليه شامل لوازم آرايشي و بهداشتي، تجهيزات پزشكي، اسباب‌بازي، رايانه و لوازم صوتي تصويري، مكمل‌هاي غذايي، لوازم خانگي و گوشي تلفن همراه است.

 معاون بازرسي اداره اصناف خوزستان اظهارداشت: مرحله دوم اجراي اين طرح شامل كالاهاي ديگر مي‌شود./س

 

برچسب ها: گرانفروشی ، محصولات ، لبنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.