سارق حرفه اي که در محدوده شرق تهران از رانندگان خودرو هاي متوقف شده پشت چراغ قرمزسرقت مي کرد،دستگير شد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران  سرکلانتر ششم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در تشريح اين خبر گفت : ساعاتي پيش سارقي سابقه دار که دريک چشم به هم زدن از داخل خودروهايي که در محدوده هاي خيابان 17 شهريور، ميدان شهدا، ميدان خراسان پشت چراغ قرمز توقف کرده اقدام به سرقت اموال قيمتي و يا کيف راننده و ياسرنشينان مي کرد،با تلاش ماموران کلاتتري132 نبرد طي يک عمليات تعقيب و مراقبت پليسي دستگير شد

سرهنگ عباس دانشجو افزود:چندي پيش در پي سرقت در حوزه استحفاظي کلانتري 132 نبرد و در راستاي تدابير فرمانده انتظامي تهران بزرگ و به منظور اجراي طرح امنيت محله محور با هدف برخورد با سارقان به ويزه سارقان به عنف، زورگيران و کيف قاپان رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اين يگان قرار گرفت.
وي در اين باره اظهار داشت:به همين منظور در جهت رسيدگي به مطالبات مردمي و شهروندان ساکن در محدوده شرق تهران بلاقاصله اکيپي متشکل از تيم هاي عملياتي گشت ضربت، ماموران معاونت پيشگيري و عوامل تجسس کلانتري در سطح حوزه استحفاظي فعال شده و اقدام به گشت زني هدفمند در مناطق جرم خيز کردند.
عمليات گشت زني ادامه يافت تا اينکه در ساعت 13 و 30 دقيقه 16 مردادماه ماموران حين گشت زني در ميدان مالک اشتر مشاهده مي کنند 2 زن  جوان با خودرو پرايد در حالي که فرياد مي زنند:دزد، دزد در تعقيب راکب جوان يک دستگاه موتورسيکلت هستند و از مردم نيز در خواست کمک دارند.
ماموران با مشاهده اين وضعيت سريعا تغيير مسير داده و اقدام به تعقيب موتور سوار نموده و با اجراي طرح مهار موفق شدند دقايقي بعد موتورسوار جوان را در خيابان ميثم متوقف کرده و او را دستگير کنند.
سرکلانتر ششم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينکه در بازرسي از متهم 2 عدد كيف زنانه که متهم دقايقي پيش آن را به سرقت برده بود کشف شد، يادآور شد:در ابتدا سارق توسط مالباخته که مريم.خ نام داشت در محل شناسايي و اموال در حضورش به وي مسترد شد.  
متهم نيز پس از دستگيري جهت تحقيقات تکميلي و براي بررسي يكسري مدارک ديگر نظير 2 فقره گواهينامه، 2 فقره کارت خودرو ، 2 دستگاه گوشي موبايل، 2 فقره کارت سوخت، و چند عدد کارت اعتباري که از وي کشف شده بود به کلانتري منتقل و تحت بازجويي هاي فني قرار گرفت.

حين بازجويي هاي پليسي و بررسي مدارکي که متهم آنان را به سرقت برده بود با چند تن از مالباختگان تماس تلفني گرفته شد تا جهت شناسايي و مواجهه حضوري متهم به کلانتري مراجعه کنند.
 ساعاتي بعد تعدادي از مالباختگان  به کلانتري مراجعه،و ضمن شناسايي متهم در تحقيقات پليسي اظهار داشتند متهم همان فرد سارقي است که با توسل به زور طي چند روز گذشته از آنان کيف قاپي کرده است.
به دنبال اين موضوع متهم که به هويت جواد. ط48 ساله نام داشت در بازجويي هاي پليسي بيان داشت:در محدوده خيابان هاي 17 شهريور، ميدان شهدا، ميدان خراسان از خودرو هائي که در پشت چراغ قرمز توقف نموده بودند از داخل خودرو اقدام به سرقت کيف رانندگان مي کردم و امروز که دستگير شدم 5 فقره سرقت کيف قاپي داشتم و تاکنون نيز بيش از 20 فقره سرقت کيف قاپي و دو فقره سرقت لوازم و محتويات خودرو انجام داده ام.

متهم به همراه پرونده اي که در اين رابطه تشکيل شده جهت تحقيقات تکميلي و شناسايي ساير جرايم احتمالي نامبرده و ديگر مالباختگان به پايگاه ششم پليس آگاهي فرمانده يانتظامي تهران بزرگ ارجاع شد. /ث

برچسب ها: سارق ، چراق قرمز ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار