مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی، از صدور مجوز در کمترین زمان برای توسعه استان در بخش های مختلف صنعتی و گردشگری توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از تبریز ، رئیسی، امروزدر جلسه آمایش سرزمین در شهرستان اهر گفت: یکی از دغدغه های مهم اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی توسعه استان در بخش های صنعتی و به خصوص گردشگری که اشتغال را دربردارد می باشد که اگر مسایل زیست محیطی در آنها رعایت شود در کمترین زمان مجوزهای لازم برای احداث واحدهای صنعتی و گردشگری را صادر می کنیم.

وی، افزود: حفظ جنگل ها و منابع طبیعی وظیفه یک تشکیلات نیست بلکه همه ادارات و مردم در حفظ آنها سهیم هستند و باید کارهای انجام شده به صورت اصولی و کارشناسی باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی، در ارتباط با جنگل فندقلوی اهر نیز گفت: برای جلوی گیری از تخریب جنگل های ارسباران اداره کل حفاظت محیط زیست استان جهت سوق دادن گردشگران به منطقه نمونه گردشگری فندقلو آماده همکاری های لازم از جمله فنس کشی مناسب و زیبا و افزایش مارال های موجود در این جنگل است.

رئیسی، گفت: یکی از اهداف آمایش سرزمینی جلوگیری از تخریب جنگل ها و منابع طبیعی و مشخص کردن فعالیت های انسانی در مکان های مناسب است نه اینکه هرگونه فعالیت ها در هرمکانی که دوست داشته باشیم انجام شود./س

برچسب ها: صدور ، مجوز ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.