نيك‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استخوان خرد كرده‌هاي نظام با تشويق، عرصه را براي جوانان بازتر كنند

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به اينكه استخوان خرد كرده‌هاي نظام بايد با تشويق، عرصه را براي جوانان بازتر كنند، گفت: افرادي كه در اين نظام زحمات بسياري را متحمل شده اند بايد تجربيات خود را به جوانترها انتقال دهند و طيف جوان نيز با مسئوليت پذيري از اين تجربيات گران بها استفاده كنند.

احمد نيك‌فر عضو جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واكنش به اظهارات مرتضي سجاديان عضو حزب كارگزاران، مبني بر سپردن امور اجرايي به جوانان و مسئوليت نظارتي بر عهده بزرگان دو جريان اصولگرا و اصلاح‌طلب گفت: برخي از اصولگرايان و اصلاح‌طلبان عقيده دارند بايد به سراغ جواناني كه شايستگي و قابليت رشد دارند رفت و از آنها در امور اجرايي استفاده كرد.

وي تصريح كرد: برخي از افراد اصلاحات و اصولگرايي بر اين عقيده تكيه دارند به کساني مسئوليت داده شود كه انقلاب در دستان آنها نبوده و بزرگان نيز بر آنها نظارت داشته باشند.

نيك فر با اشاره به اينكه استخوان خرد كرده‌هاي نظام بايد با تشويق، عرصه را براي جوانان بازتر كنند، افزود: افرادي كه در اين نظام زحمات بسياري را متحمل شده اند بايد تجربيات خود را به جوانترها انتقال دهند و طيف جوان نيز با مسئوليت پذيري از اين تجربيات گران بها استفاده كنند.

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين در پايان با اشاره به اينكه سجاديان مي تواند براي اين دو طيف به ارائه طرح بپردازد يا خير؟ خاطر نشان كرد: اين تنها اظهارات ايشان نبوده و اكنون اصولگرايان و اصلاح طلبان نيز ذهنيت حضور جوانان در عرصه سياسي را داشته اند.

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: نیک فر ، احزاب ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار