کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: سایپا توجه زیادی به بازیکنان خود دارد که مرا وفادار معرفی می کند.

ابراهیم صادقی کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز درگفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: هرگاه که شرایط خوب باشد و بتوانم بازی کنم درخدمت این باشگاه بزرگ هستم. تمام تلاشم در تیم فوتبال سایپا مؤثر واقع شدن است تا با سایر بازیکنان این فصل مقام خوبی رابرای سایپا بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: اگر من یکی از وفادارترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر فوتبال معرفی شدم حمایتهای فرهنگی باشگاه سایپا مؤثر بوده است.

صادقی در مورد حضور بازیکنان وفادار در سایر تیم های لیگ برتری گفت: در سایر تیم های لیگ برتری بازیکنان وفادار و با تعصب زیادی حضور دارند که باشگاهها به این مورد زیاد توجه ندارند ولی باشگاه سایپا برای من سنگ تمام گذاشته است.

وی ادامه داد: باید باشگاههای فوتبال ایران توجه بیشتری به بازیکنان قدیمی و با تعصب لیگ برتر داشته باشند تا مسائل اخلاقی در فوتبال کشورمان جلوه گر شود.

صادقی در مورد عملکرد تیم فوتبال سایپای البرز در طول 4 هفته گذشته لیگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد: تیم فوتبال سایپا در 4 بازی عملکرد خوبی را داشت که باید این نتایج خوب در هفته های آینده ادامه داشته باشد تا یک رتبه بهتر نسبت به فصل قبل لیگ برتر را در لیگ دوازدهم داشته باشیم. /آق

برچسب ها: وفادار ، لیگ ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار