استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:جذب فرصت‌های سرمایه گذاری خرد در بخش‌های مختلف اقتصادی کهگیلویه وبویر احمد زمینه ساز جذب سرمایه گذاری‌های کلان است.

اکبر نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، افزود: این اقدام موجب افزایش تولید، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی استان خواهد شد.  
وی اظهار داشت: پتانسیل‌ها، قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مطلوب و گسترده ای در تمام حوزه‌ها اعم از کشاورزی، نفت و گاز، صنعت و معدن، شیلات، گردشگری،آب و خاک  در استان وجود دارد که با شناسایی آنها و حمایت همه جانبه از متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش‌ها می توان زمینه جذب سرمایه گذار در استان را افزایش داد.  
نیکزاد تصریح کرد: جذب سرمایه گذار از مهمترین شاخص‌های وضعیت تولید و اشتغال در هر استان محسوب می شود و کهگیلویه و بویراحمد نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست.  
استاندار بر لزوم برنامه‌ریزی و سیاست گذاری مدون و کارشناسی شده برای ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در استان و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف اقتصادی این استان تاکید کرد.  
نیکزاد گفت: به روز کردن اطلاعات "کتاب توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد"، تهیه مطالب و تصاویر جدید و متنوع از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه گذاری در این کتاب، رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تسریع در صدور مجوزهای لازم از سوی متولیان امر و نهادهای دولتی استان از راهکارهای مناسب در این زمینه است.  /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.